• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання дискусійного клубу на тему «Соціально-педагогічний супровід сімей, що опинились в складних життєвих обставинах: роль соціального педагога

Засідання дискусійного клубу на тему «Соціально-педагогічний супровід сімей, що опинились в складних життєвих обставинах: роль соціального педагога

2019-12-17

/Files/images/1_2019_go/IMG_20191217_123756-300x199.jpg

17.12.2019 року на базі ТОКІППО для соціальних педагогів освітніх закладів відбулось засідання дискусійного клубу на тему «Соціально-педагогічний супровід сімей, що опинились в складних життєвих обставинах: роль соціального педагога», метою якого була активізація знань про типологізацію сімей, що опинились у СЖО; обговорення основних напрямів діяльності соціального педагога з різними типами «кризових сімей»; пошук ефективних методів і форм роботи з такими сім’ями; аналіз алгоритму та системи взаємодії соціального педагога з державними установами в процесі соціально-педагогічного супроводу сімей, що опинились в СЖО.

Гойда О.І., методист Бучацького РМК, відповідальний за психологічну службу, Васільєва І.С., соціальний педагог Бучацької ЗОШ І-ІІІст. №2 поділились власним досвідом роботи щодо здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, які опинились в складних життєвих обставинах. Зокрема, методист проаналізувала роботу працівників психологічної служби Бучацького району з сім’ям, які опинились в СЖО, розповіла про здійснення міжвідомчої співпраці працівників освітнього закладу із спеціалістами служб, установ та закладів, які забезпечують захист прав та інтересів дитини. Васільєва І.С. в своєму виступі звернула увагу на співпрацю соціального педагога із практичним психологом, планування та алгоритм роботи із дітьми з «кризових сімей», розповіла про заходи, які проводить з ними.

На засіданні соціальні педагоги дискусійного клубу активно обговорювали ситуації, які виникають в них під час роботи з сім’ями, що потрапили в СЖО, методи і форми роботи з такими сім’ями, ділились досвідом про здійснення соціально-психологічного супроводу із всіма учасниками освітнього процесу.

Наприкінці заняття учасники мали можливість за допомогою вправ закріпити теоретичні знання та спробувати розробити власну програму командного супроводу «кризових сімей».

Засідання дискусійного клубу завершилось виробленням рекомендацій щодо здійснення соціальним педагогом соціально-педагогічного патронажу сімей, які птрапили у СЖО.

/Files/images/1_2019_go/82253244_503988326905758_1250134056377516032_n.jpg

/Files/images/1_2019_go/82852285_1531982176965086_2471600352810500096_n.jpg

/Files/images/1_2019_go/82835719_483734132544483_2521114831742828544_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 280

Коментарi